Friday 20 April 2012

RAHSIA 2012 TERBONGKAR? Gempa bumi KUAT 8.7 skala richter di Indonesia pada 11.4.2012 mengakui KAJIAN BZF semakin TERBUKTI



Setelah hampir 3 bulan kami menghentikan segala penulisan nota pada ketiga-tiga website kami,HARI INI kami bawakan secara eksklusif kepada anda semua yang sentiasa ternanti-nanti maklumat hasil penulisan Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah.
WAHAI ribuan jiwa yang semakin bertambah hari demi hari memasuki zon Brigade Zameer Fisabilillah (7595 jiwa di Salam Peringatan Fisabilillah + 7220 jiwa di Unit Khas Brigade Zameer Fisabilillah + 2525 jiwa di page Ilmu Akhir Zaman+83 jiwa di page Fisabilillah Life 4 Islam+ 408 jiwa di Millatfacebook
+ 92 followers website www.ilmuakhirzaman.blogspot.com
+ 66 followers website www.salamperingatanfisabilillah.blogspot.com ) . Bersyukurlah kepada ALLAH SWT kerana anda masih bernafas sehingga ke saat ini dan bersyukurlah kerana anda berjaya menghalang sifat kemalasan menghantui diri anda tatkala anda sanggup klik LIKE page ini.Katakan di dalam hati anda, “TAHNIAH, Alhamdulillah kerana akulah ORANG TERAWAL di kalangan 29 juta rakyat Malaysia yang rajin membaca segala maklumat bermanfaat dari Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah ”. Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda...Dunia sudah akhir zaman,jangan lepaskan peluang untuk anda mengetahuinya dengan lebih banyak pendedahan yang bakal kami lakukan menerusi akaun rahsia kedua, perkhidmatan sms harian, buku pertama dilancarkan pada tahun 2010,buku kedua dilancarkan pada tahun 2011 dan buku ketiga bakal menjengah ke pasaran dunia pertengahan tahun 2012.

Masihkah anda ingat, gempa bumi 8.7 skala Richter dilapor berlaku di Sumatera pada 11.4.2012? Gempa ini juga dilaporkan berlaku berhampiran dengan lokasi gegaran pada tahun 2004. Gempa bumi dengan kekuatan 5.4 skala Richter menggegarkan daerah Maluku Tenggara, wilayah Maluku pukul 4.41 petang, hampir serentak dengan gempa bumi di Aceh.

Gempa bumi kuat itu menyebabkan bekalan elektrik terputus di beberapa wilayah Sumatera, talian Internet mengalami gangguan, banyak bumbung rumah runtuh, orang ramai bergegas ke kawasan lebih tinggi, jalan menuju ke kawasan tinggi penuh sesak, kedengaran siren di merata tempat,bacaan ayat suci Al-Quran kedengaran di semua masjid.

Untuk pengetahuan semua, maklumat ini telah kami khabarkan kepada semua ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah semenjak minggu lepas lagi menerusi perkhidmatan sms kami. Sebenarnya, ada banyak lagi maklumat yang terkandung di dalam setiap sms kami yang dikirimkan kepada semua ahli serius setiap hari dan adakala maklumat tersebut tidak dapat kami terangkan secara terbuka di khalayak ramai kerana akan mengundang SIMPTOM MENGEJUT kepada sesiapa yang terlalu fobia membaca maklumat-maklumat berkaitan akhir zaman.Kepada semua ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah, nampaknya usaha anda tidak sia-sia membaca segala penulisan maklumat bermanfaat dari kami semenjak dahulu hingga kini.
Sekiranya anda semua membaca penulisan Brigade Zameer Fisabilillah semenjak dari awal hingga akhir,sudah jelas kami mengatakan bahawa berlaku pelbagai bencana alam dan kemusnahan teknologi agen dajjal pada tahun 2011,2012 dan 2013. Tahun 2011 telah meninggalkan kita dan pada tahun tersebut jualah,banyak satelit rosak dan terhempas di muka bumi ini serta banyak kapal rosak dan tenggelam.Mulai hari ini,sukacitanya pasukan perisikan Brigade Zameer Fisabilillah ingin mengkhabarkan kepada semua insan yang rajin membaca bahawa tahun 2014 juga merupakan tahun semakin kerapnya berlaku ribut geomagnet dan bencana alam. Kesimpulannya, tahun 2011,2012,2013 dan 2014 bakal menyaksikan pelbagai bencana alam yang lebih dahsyat berbanding sebelum ini.SILA AMBIL PERHATIAN DAN SEBAR-SEBARKAN KEPADA SEMUA supaya menghayati segala penulisan dan kajian dari Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah yang semakin hari semakin terbukti kebenarannya.
Apa yang anda bakal melihat pada tahun ini sebenarnya bukanlah sesuatu yang pelik kerana banyak lagi peristiwa yang lebih buruk bakal terjadi sepanjang tahun 2011,2012 dan 2013. Paling mendebarkan jiwa anda ialah kajian kami semakin terbukti dan TIADA SATU PUN KATA-KATA KAMI PALSU. Buku yang kami lancarkan pada tahun lepas (kepada semua ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah melalui akaun rahsia kedua)semakin menjadi kenyataan pada tahun ini.Tahniah kepada mereka yang telah membaca buku untuk umat akhir zaman dari Brigade Zameer Fisabilillah.Kami tidak dapat ceritakan lebih lanjut isian dalaman buku kami secara terbuka kerana zionis sedang memerhati ketiga-tiga page kami ini.
Hasil risikan yang dilakukan oleh Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah mendapati suara Presiden Indonesia, Susilo Bambang Yudhoyono turut dilaporkan bergetar ketika mengumumkan secara rasmi mengenai gempa bumi yang melanda pantai barat Sumatera pada 11.4.2012.Susilo membuat pengumuman itu selepas menyambut ketibaan Perdana Menteri Britain, David Cameron di Jakarta. “Gempa bumi melanda wilayah Aceh dengan kekuatan 8.7 magnitud, kedalaman 10 kilometer dan 120 kilometer ke barat daya Aceh,” kata Susilo dengan suara bergetar di Istana Merdeka, kira-kira sejam selepas gempa berlaku. Presiden Indonesia bersahabat dengan Perdana Menteri Britain sehingga suaranya terketar kerana takutkan azab yang bakal dia terima apabila sanggup menjadi hamba agen dajjal? KAMI ULANG SEKALI LAGI....Presiden Indonesia bersahabat dengan Perdana Menteri Britain sehingga suaranya terketar kerana takutkan azab yang bakal dia terima apabila sanggup menjadi hamba agen dajjal? KAMI ULANG SEKALI LAGI...Presiden Indonesia bersahabat dengan Perdana Menteri Britain sehingga suaranya terketar kerana takutkan azab yang bakal dia terima apabila sanggup menjadi hamba agen dajjal?

Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah turut menerima maklumat rahsia yang mengatakan bahawa Badan Pengkajian dan Penerapan Teknologi (BPPT) Indonesia sedang bekerjasama dengan Amerika Syarikat untuk mengeluarkan alat pengesan awal tsunami yang boleh dipasang di dalam laut bagi mengelak perbuatan vandalisme.Langkah itu diambil berikutan banyak alat pengesan itu yang dipasang di pesisir pantai barat Sumatera didapati hilang atau tidak berfungsi angkara perbuatan individu yang tidak bertanggungjawab. Sangat menyedihkan apabila gempa bumi kuat berukuran 8.5 pada skala Richter di Aceh pada 11.4.2012, ada penduduk di beberapa kawasan pesisir pantai barat Sumatera mengadu tidak mendengar amaran seperti siren daripada sistem amaran awal tsunami, walaupun pihak berkuasa telah mengeluarkan amaran tentang potensi ancaman  bencana tsunami.Teknologi dajjal secara automatik hilang akibat perbuatan manusia yang bersikap buruk seperti dajjal/ ala kesyaitanan?KAMI ULANG SEKALI LAGI..... Teknologi dajjal secara automatik hilang akibat perbuatan manusia yang bersikap buruk seperti dajjal/ ala kesyaitanan?KAMI ULANGKAN LAGI SUPAYA AYAT INI MASUK KE MINDA ANDA.... Teknologi dajjal secara automatik hilang akibat perbuatan manusia yang bersikap buruk seperti dajjal/ ala kesyaitanan?
Benarlah kata-kata indah dari Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah yang secara tegasnya mengatakan ‘Teknologi DAJJAL semakin MENDAJJALKAN anda di AKHIR ZAMAN! Adakah anda MANGSA jenayah TEKNOLOGI DAJJAL yang seterusnya atau ANDA berpotensi untuk melakukan perbuatan JENAYAH di AKHIR ZAMAN??? 2012? 2013? 2014?’

Masihkah anda ingat, pada 26 Disember 2004, gempa bumi kuat pada magnitud 9.1 yang disusuli tsunami memusnahkan sebahagian besar Aceh? Pada 26 Disember 2004, gempa bumi berukuran 9.1 skala Richter di kawasan sama mengakibatkan tsunami mengorbankan 170,000 penduduk Aceh, selain 60,000 penduduk (di India, Sri Lanka, Thailand dan Malaysia) manakala 500,000 kehilangan tempat tinggal. Gempa bumi itu disifatkan kedua paling hebat dalam sejarah manusia serta kekuatannya dikatakan 1,500 kali lebih hebat daripada kekuatan bom atom yang memusnahkan Hiroshima, Jepun yang turut membunuh ratusan ribu manusia pada Perang Dunia Kedua. Sebelum bencana itu, Banda Aceh mempunyai kira-kira setengah juta penduduk dan kini jumlah penduduknya dianggarkan 300,000 orang saja. Selain Aceh, kawasan berdekatan iaitu Pulau Nias dan Pulau Simeulue turut dilanda gempa bumi berukuran 8.7 skala Richter pada 26 Mac 2005 yang mengorbankan hampir 1,000 nyawa, genap tiga bulan selepas tragedi yang menimpa Aceh.

Beberapa negeri di pantai barat Semenanjung Malaysia merasai gegaran ekoran gempa bumi kuat berukuran 8.7 pada skala Richter di Acheh, Sumatera Utara Indonesia. Gegaran turut dirasai di Malaysia, Singapura, Thailand dan India.

Gegaran turut dirasai di beberapa kawasan sekitar Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan Perak. Gegaran dirasai kira-kira pukul 4.50 petang. Bangunan pencakar langit, pangsapuri dan pejabat di Malaysia merasai gegaran itu untuk tempoh seminit susulan kejadian terbabit. Penduduk yang berada dalam bangunan tinggi di Pulau Pinang berlari keluar selepas merasai gegaran selama dua minit ekoran gempa bumi kuat berukuran 8.7 pada skala Ritcher yang mengegarkan Aceh, Indonesia. Antara kawasan yang merasai gegaran kuat di Pulau Pinang ialah Bukit Gedung, Relau, Tanjong Tokong, Batu Feringgi dan sekitar Persiaran Gurney.Tinjauan di Persiaran Gurney mendapati orang ramai berpusu-pusu meninggalkan sebuah pusat membeli-belah berhadapan dengan laut sehingga menyebabkan berlaku kesesakan lalu lintas teruk sepanjang satu kilometer. Kesesakan lalu lintas luar biasa berlaku hampir beberapa jam di laluan menuju ke jambatan Pulau Pinang apabila orang ramai berpusu-pusu menggunakan laluan itu selepas berlaku dua gegaran susulan tsunami di Aceh, Indonesia. Di pulau pinang, perkhidmatan feri yang menghubungkan Butterworth dan Georgetown telah dihentikan pada pukul 8.30 malam berikutan gegaran kedua pada 6.45 petang tetapi disambung semula 45 minit kemudian setelah amaran tsunami ditarik balik.

Kawasan Kangar,Perlis gegaran kecil turut dirasai di beberapa lokasi di Perlis, antaranya di Flat Seri Sena di Kampung Bakau yang menyebabkan penghuni flat 12 tingkat itu meninggalkan kediaman mereka dan berkumpul di tempat letak kereta bangunan itu. Petugas di Bangunan KWSP yang turut menempatkan pelbagai jabatan dan agensi kerajaan turut merasai gegaran kecil selama beberapa minit. Gegaran turut dirasai penduduk di Kampung Behor Lateh dan kawasan Kuala Perlis.

Suasana di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB), Alor Setar mendapati lebih 500 pesakit dan pelawat termasuk kakitangan hospital melalui detik mencemaskan sehingga bertempiaran keluar dari bangunan apabila merasai gegaran kira-kira jam 4.30 petang. Pesakit di Hospital Tengku Ampuan Afzan, Pahang dipindahkan ke wad pesakit luar, manakala di Hospital Selayang, Selangor yang turut merasai gegaran diminta supaya tidak panik dan ada yang mengambil langkah berjaga-jaga apabila keluar dari bangunan hospital berkenaan.

Dua bangunan tinggi di negeri Johor Baharu turut bergegar akibat gempa bumi yang melanda Aceh, Indonesia. Dua bangunan itu membabitkan sebuah pangsapuri di bandar raya ini dan sebuah hotel di Batu Pahat.Bangunan itu ialah Pangsapuri Sri Impian, Larkin Perdana dan Hotel Katarina, Batu Pahat. Penghuni kedua-dua bangunan berkenaan merasai gegaran hampir lima minit. Bangunan New Straits Times Press (NSTP), Jalan Riong, Bangsar Kuala Lumpur turut merasai gegaran gempa bumi. Lebih 100 kakitangan sebuah menara syarikat telekomunikasi di Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur panik dan terkejut apabila berlaku gegaran di bangunan tersebut kesan daripada gempa bumi yang berlaku di Indonesia.Ketika kejadian pada jam 5 petang itu, semua yang berada di dalam bangunan berkenaan bergegas turun dan berkumpul di luar.Di Langkawi, ribuan pelancong yang menginap di hotel dan chalet sekitar pekan Kuah, Padang Matsirat dan Pantai Chenang di sini turut bergegas keluar ke kawasan lapang sebaik saja gegaran berlaku.

Gegaran gempa bumi itu turut dirasai di enam wilayah Thailand pada pukul 4.53 petang (waktu Malaysia:
5.53pm) antaranya ialah wilayah Krabi, Phuket, Phangga, Satul, Ranong dan Trang. Krabi, Phuket dan Phangga adalah DESTINASI PELANCONGAN UTAMA manakala Ranong menempatkan kilang pengeluaran kereta dan komponen kereta. Lapangan Terbang Antarabangsa Phuket turut ditutup sementara.

Thailand kononnya mempunyai pelan kontingensi tsunami selepas bencana itu melanda Phuket, Khaolak dan Phi Phi Island, kesemuanya di selatan Thailand, pada 26 Dis 2004. Namun Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah merasakan pelan perancangan mereka tidak akan dapat melawan kuasa ALLAH SWT.Ingatlah,firman Allah SWT di dalam surah Al-Anfal,ayat 30 yang bermaksud:

Dan ingatlah (wahai Muhammad), ketika orang-orang kafir musyrik (Makkah) membuat rancangan untuk menahanmu, atau membunuhmu, atau mengusirmu. Mereka menjalankan membuat rancangan dan Allah mengatur rancangan, kerana Allah sebaik-baik pengatur rancangan.

Tiga gegaran susulan berlaku antaranya ialah gempa susulan PERTAMA dengan kekuatan 6.5 skala Richter turut berlaku pada pukul 4.28 petang.Gempa susulan KEDUA dengan kekuatan 8.8 skala Richter dilaporkan berlaku di daerah Simeulue, Aceh kira-kira pukul 5.43 petang ini (6.45 waktu Malaysia). Gempa susulan KETIGA dengan kekuatan 6.4 skala Richter menggegarkan Aceh pukul 6.52 petang (7.52 malam waktu Malaysia).

Sebanyak 27 buah negara di kawasan Lautan Hindi telah mengeluarkan amaran tsunami susulan gempa bumi kuat yang berlaku di Aceh.Antara negara tersebut ialah Indonesia, India, Sri Lanka, Australia, Myanmar, Thailand, Maldives, Britain, Malaysia, Mauritius, Seychelles, Pakistan, Somalia, Oman, Madagascar, Iran, UAE, Yemen, Bangladesh, Tanzania, Mozambique, Kenya, Africa Selatan dan Singapura dan beberapa negara kepulauan di Lautan Hindi.

Sekurang-kurangnya tiga tsunami setinggi 80 sentimeter melanda pantai Indonesia berikutan gempa berukuran 8.7 magnitud berlaku di luar pantai Pulau Sumatera, semalam.Catatan tertinggi ialah di Meulaboh, barat Aceh yang setinggi 80 sentimeter. Ombak setinggi 30 sentimeter dikesan berlaku di Sabang, Aceh iaitu susulan kejadian gempa bumi pertama dan menurun kepada hanya 0.06 meter selepas gempa susulan.Sementara itu, tsunami yang melanda pantai Thailand juga kecil.Ombak setinggi 10 sentimeter dicatatkan di kawasan terpencil, Koh Miang, satu daripada kepulauan Similan di Laut Andaman.

Maklumat dari Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah mendapati bahawa gempa bumi terbaru dengan kekuatan 8.7 skala Richter yang melanda Aceh pada 11.4.2012 tidak disusuli tsunami hingga membawa kematian dan kemusnahan besar seperti yang berlaku pada 2004 KERANA gempa yang berlaku kali ini adalah secara MELINTANG (gegaran sisi) dengan plat tektonik bergeseran menyebabkan gelombang dalam air meningkat sedikit sahaja. Seandainya gempa berlaku secara MENEGAK (gegaran atas bawah ‘dasar bumi’),maka sudah tentu bakal mewujudkan tsunami luarbiasa seperti yang berlaku di Jepun tahun 2011 dan gempa di Aceh pada tahun 2004 menyebabkan dasar laut bergegar dan naik hingga menghasilkan ombak luarbiasa yang menuju ke pantai.

Penduduk Kuala Muda, Penaga yang pernah dilanda tsunami pada 2004 mendakwa berlaku fenomena luar biasa apabila banyak kerang bulu dan siput hijau muncul di permukaan selut hitam pada 10.4.2012(sehari sebelum gempa bumi 8.7 skala richter).Sebelum ini, hanya kepah banyak terdapat di pantai berkenaan dan menjadi tumpuan penduduk serta orang dari luar Pulau Pinang yang mencari hidupan laut itu terutama pada hujung minggu.Bagaimanapun pada 10.4.2012, kerang bulu dan siput hijau dikatakan muncul begitu banyak di permukaan selut hitam sedangkan ia sukar diperoleh sebelum ini.Pengalaman dari salah seorang penduduk tempatan mengatakan bahawa sebelum ini dia sering mencari kepah di tepi pantai dan memperoleh antara 30 hingga 40 kilogram (kg), tetapi semalam(10.4.2012) dia memperoleh hampir 70 kg.Keadaan selut juga berbeza berbanding sebelum ini kerana ia berwarna kehitaman selain terdapat banyak kerang bulu dan siput hijau.

Kesimpulannya, memang benarlah kata-kata Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah semenjak tahun lalu lagi. Sila lihat statement kami bertarikh 12.7.2011 yang tertulis “Hari ini gempa bumi 3.7 magnitud menggegarkan Kinabatangan,Sabah jam 10.28pagi.Kata-kata Brigade Zameer Fisabilillah 2 hari lalu tanpa di duga terbukti kini.Kami sekali lagi berjaya menangkis hujahan golongan munafik di luar sana yg berkata ‘TANAH NUSANTARA KONONNYA SELAMAT’. Bagi kami,MEREKA ITU CUBA MEMBAWA AJARAN SESAT KEPADA ANDA SEMUA.Selamatkan diri anda semua dari terpengaruh dengan idealogi mereka!ALLAHUAKBAR” (sila baca kembali nota-nota lama milik Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah untuk REPROGRAM semula minda anda supaya menelan hakikat KAJIAN KAMI yang semakin MENJADI KENYATAAN). Kami iringi nota ini dengan gambar berkaitan gempa bumi 8.7 skala richter melanda Acheh. Untuk membaca dengan lebih jelas tulisan yang tertera pada gambar di atas, sila pastikan anda mengakses website www.brigadezameerfisabilillah.blogspot.com kemudian sila cari tajuk nota ini.

 
Cukuplah sekadar sini sahaja maklumat yang dapat kami khabarkan kepada anda semua, kami tidak mahu berbicara dengan panjang lebar lagi kerana setiap maklumat yang kami ceritakan kepada anda,sudah tentu mengejutkan anda dari lamunan tidur duniawi.Akhir kata dari kami,persiapkan diri anda dengan bekalan yang mencukupi menuju ke akhirat.

Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa hadir setiap waktu memberi peringatan,
Peringatan kami diiringi setiap maklumat penuh debaran dan kejutan,
Lebih ribuan manusia mengenali kami di setiap negeri dari Sabah hingga Kelantan,
Penulisan buku dan perkhidmatan sms dari kami kepada ahli serius satu kelebihan dan kenikmatan,
Disusuli penyerapan ke akaun rahsia kami penerus riwayat sambungan ilmu umpama sebuah jambatan,
Sehingga ada yang mula menyahut salam peringatan kami dan menyebarkannya bahawa kami ayam tambatan,
Maka terhasillah ahli Brigade Zameer Fisabilillah yang berkualiti tersusun dalam satu ikatan,
Ilmu yang tersemat di dada menjadi panduan menentang sebarang anasir kejahatan,
Walaupun musuh kami ada segelintir pendengki hadir bersikap seperti manusia dirasuk syaitan,
Padahal golongan pendengki itu tidaklah ramai pengikut kerana niat mereka salah sukatan,
Komen golongan pendengki itu umpama mewarisi otak budak-budak belum berkhatan,
Atau memang pendengki tidak faham bahasa dan pemalas membaca kerana datang dari hutan?
Bukankah diam itu lebih baik daripada bersikap kurang ajar menentang salam peringatan???
Renung-renungkanlah!!!

Artikel ini ditulis khas untuk tatapan umum dengan kerjasama website Brigade Zameer Fisabilillah.
Sumber maklumat dan hasil rujukan dari Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah
www.salamperingatanfisabilillah.blogspot.com
www.brigadezameerfisabilillah.blogspot.com
www.ilmuakhirzaman.blogspot.com
###Salam Peringatan dari Brigade Zameer Fisabilillah###

Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda... Dunia sudah akhir zaman,jangan lepaskan peluang untuk anda mengetahuinya dengan lebih banyak pendedahan yang bakal Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah lakukan menerusi akaun RAHSIA KEDUA, PERKHIDMATAN SMS SETIAP HARI, BUKU PERTAMA dilancarkan pada tahun 2010,BUKU KEDUA dilancarkan pada tahun 2011 dan BUKU KETIGA bakal menjengah ke pasaran dunia pertengahan tahun 2012.

Kami ceritakan kepada anda satu cerita yang jarang diberitahu oleh guru anda semasa di bangku sekolah,amat jarang diberitahu oleh pensyarah anda semasa di IPT,amat jarang diberitahu oleh ustaz/ustazah yang anda kenali,amat jarang dikaji oleh ulamak di sekeliling anda…..

Berita dari Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa terawal berbanding media massa anda.Berita dan maklumat dari Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa BERKUALITI kerana maklumat yang kami dedahkan, memakan masa 3 tahun lebih baru disiarkan didada akhbar anda. Jika berita yang anda dengar dari kami pada tahun 2011,kemungkinan tahun 2014 baru disiarkan di dada akhbar…Itu pun belum tentu lagi syarikat akhbar anda dapat menyiarkannya kerana kemungkinan bakal tenggelam di telan bumi kesan impak besar yang dinanti-nantikan oleh anda (terutama kepada sesiapa yang tidak mengikut suruhan ALLAH SWT) pada tahun 2011,2012 dan 2013.

Anda bakal menyesal sekiranya terlewat mendaftar sebagai ahli Brigade Zameer Fisabilillah...Penyesalan anda telah pun berlaku tahun lepas dan terlalu banyak maklumat rahsia yang kami dedahkan di internet telah digodam oleh zionis dan sekutunya kerana mereka dalam ketakutan di saat kami bongkarkan rahsia-rahsia tersebut. Hasil mesyuarat tergempar Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah pada 21.12.2011, sukacitanya kami ingin memaklumkan kepada anda semua bahawa pendaftaran keahlian dibuka kembali mulai 22.12.2011.Cara Pendaftaran Menjadi Ahli Serius Brigade Zameer Fisabilillah Di Akhir Zaman? Sila klik dan baca http://www.brigadezameerfisabilillah.blogspot.com/2011/12/cara-pendaftaran-menjadi-ahli-serius.html

Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa memberi sepenuh komitmen kepada insan yang rajin membaca dan insan yang komited menjadi ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah untuk melayakkan insan tersebut memasuki akaun rahsia kedua milik penuh Brigade Zameer Fisabilillah serta tidak ketinggalan mengikuti pendedahan maklumat kami.

Sudah bersiapsediakah anda untuk menerima kenyataan bahawa teknologi ciptaan agen dajjal SEMAKIN TIBA KE PENGAKHIRANNYA?Kawasan sekitar negara Amerika Syarikat,India,Kanada,Iceland,Pakistan,Scotland,Philadelphia dan negara lain kini dilanda hujan lebat dan banjir yang teruk.Gunung Berapi Katla di Iceland hanya menanti masa sahaja untuk meletus setelah 93 tahun mendiamkan diri dan kali terakhir meletus pada tahun 1918.

Pada 12.7.2011,kita sekali lagi dikejutkan dengan gempa bumi 3.7 magnitud menggegarkan Kinabatangan,Sabah jam 10.28pagi. Kata-kata Brigade Zameer Fisabilillah 2 hari lalu tanpa di duga terbukti kini.Kami sekali lagi berjaya menangkis hujahan golongan munafik di luar sana yg berkata ‘TANAH NUSANTARA KONONNYA SELAMAT’. Bagi kami,MEREKA ITU CUBA MEMBAWA AJARAN SESAT KEPADA ANDA SEMUA.Selamatkan diri anda semua dari terpengaruh dengan idealogi mereka!ALLAHUAKBAR

Biarkan orang lain dalam kegelapan,terpesona atau cemas melihat sesuatu kejadian berlaku,bagi orang yang bijaksana hanya diterima dengan senyuman kerana dengan ilmunya dia mengetahui bahawa hal yang bakal berlaku pasti tetap akan berlaku dengan kekuasaanNYA.

Adakah anda semua ternanti-nanti pendedahan maklumat dari kami pada hari yang seterusnya?ATAU anda sekadar membaca kemudian umpama masuk telinga kanan keluar telinga kiri?Perlu diingatkan kepada semua,kebanyakan maklumat rahsia tidak kami dedahkan secara umum&maklumat tersebut kami abadikan di dalam buku kami dan hanya khas untuk ahli Brigade Zameer Fisabilillah yang serius & ingin membacanya sahaja layak kami berikan.

Masihkah anda semua ingat? Page kami dulu dalam tempoh sebulan pertama sudah mencecah melebihi 10,000 orang LIKE? Sudah tentu jika kami inginkan sedemikian,kami buatkan perkara yg sama seperti pada page ini....TETAPI kami TIDAK MAHU,MALAHAN KAMI TIDAK HAIRAN jika setiap sebulan ada 10,000 orang LIKE..BAGI KAMI,TIADA GUNANYA KUANTITI SEKIRANYA KEHADIRAN ANDA SEMUA DI SINI TIADA KUALITI&ANDA BERSIKAP KURANG AJAR DGN KAMI

Mengapa ANDA malas menyebarkan maklumat kami,menyarankan masyarakat sekeliling anda menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah&menyarankan mereka membaca isian buku kami? Ingatlah,sekiranya anda tidak menyebarkannya,kami tidak rugi sesuatu pun,TETAPI ANDALAH YANG SEBENARNYA RUGI...SUATU HARI NANTI MEREKA AKAN TAHU JUGA MAKLUMAT KAMI cuma kemungkinan ketika itu mereka sudah terlewat 4 tahun & jauh ketinggalan ke belakang!

TAHUKAH ANDA? Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah berjaya mengesan aktiviti kehadiran zionis di salah satu page kami?Sekiranya anda semua perhatikan sekitar jam 12.00tengah malam hingga 12.30 tengah malam kelmarin,page milik penuh Brigade Zameer Fisabilillah iaitu page ILMU AKHIR ZAMAN hampir di delete dan tidak dapat akses kelmarin. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah tidak lagi hairan sekiranya page kami di delete kerana kami telah berpengalaman lebih 3 tahun dan lebih 3 page kami telah di delete zionis. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sememangnya telah membuat pelbagai persediaan dan strategi tercanggih seandainya page kami di delete oleh zionis dan kafir laknatullah. Buktinya semakin realiti tatkala page kami di delete zionis namun zionis masih tidak dapat delete akaun rahsia kami sehingga kini (memandangkan mereka tidak tahu,mereka tidak layak memasuki akaun rahsia dan mereka bukanlah di kalangan bakal ahli serius yang kami cari). Maka para ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah tidak perlulah terlalu khuatir sangat seandainya page "Salam Peringatan Fisabilillah","Ilmu Akhir Zaman" dan “Kami Benci Kejahatan”di delete zionis laknatullah kerana walau page ini di delete, kita masih boleh berinteraksi melalui mesej ke akaun rahsia kedua,masih mendapat perkhidmatan sms setiap hari dan masih kekal mendapat maklumat terkini dengan pantas. Walaupun sudah 3 page lama kami di delete zionis memandangkan Brigade Zameer Fisabilillah mempunyai pelbagai idea hebat,cetusan minda ke arah kesedaran dan Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda. Namun kami masih kekal wujud berdiri teguh dengan keizinan ALLAH SWT serta kami masih sentiasa hadir memberi peringatan termasuk membantu saudara-saudari memahami isu akhir zaman dengan lebih mendalam menerusi akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah yang hanya di kalangan ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah sahaja yang layak masuk setelah mengesahkan nombor keahlian. Jutaan terima kasih kepada mereka yang sentiasa rajin membaca kesemua tulisan Brigade Zameer Fisabilillah semenjak tahun-tahun lalu sehingga kini. Walaupun pada tahun 2010 page kami telah didelete zionis,namun kami masih berdiri teguh menyebarkan SALAM PERINGATAN dengan keizinan ALLAH SWT. Tentera kafir laknatulllah itu telah delete satu page kami pada oktober 2010,kemudian kami gantikan page baru,namun masih di delete zionis,kami gantikan lagi page baru,namun masih di delete zionis lagi. Kini sudah tiga page kami di delete zionis dan kami bangun bangkit kembali dengan menggandakan page kami sejumlah tiga page dan tiga website sehingga ke hari ini.....Sekiranya pada tahun 2012 ini,zionis ingin delete kesemua page dan website kami,maka Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah akan MENINGKATKAN BILANGAN ANGGOTA SERTA MENGGANDAKAN BILANGAN PAGE KAMI DAN WEBSITE DUA KALI GANDA LEBIH BANYAK BERBANDING MASA KINI SEBAGAI PETANDA BAHAWA KAMI TIDAKLAH GENTAR terhadap pasukan zionis itu!ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! 
  
Waktu yang anda semua cuba meminta tanpa anda sedari semakin hampir,paling mengejutkan ialah KAJIAN KAMI SEMAKIN TERBUKTI DAN TIADA SATU PUN KATA-KATA KAMI PALSU.Kami abadikannya di dalam buku dan hanya layak dibaca oleh ahli Brigade Zameer Fisabilillah.Sesiapa yg sudah membacanya,sudah tentu anda mendapat satu pemikiran baru yang amat mustahil difikirkan oleh orang lain. Hanya insan tertentu yang ditakdirkan ALLAH SWT sahaja yang bakal merasai kelainannya setelah menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah.Ahli diajar apa yang tidak diketahui oleh kebanyakan masyarakat di sekeliling anda KERANA mereka semua sudah dibuai nikmat duniawi dajjal sehingga mereka terlupa tujuan kehidupan mereka sebenar di dunia ini.

Sudah tiba masanya ANDA menyesali kesilapan lalu kemudian segera menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah.Sudah tiba masanya ulamak&pemimpin sekular duduk bersama kami serta MENGHARGAI MAKLUMAT KAMI SEBELUM TIBA HARI PENYESALAN BAGI MEREKA.Sekiranya mereka masih berdegil,HARI YANG TIDAK MEREKA SANGKA BAKAL MENJELMA TIDAK LAMA LAGI.Sudahkah anda mengajak mereka membaca maklumat kami? Mengapa anda masih melengahkannya?

Sila ikuti 2 page terbaru kami pada tahun ini di Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Salam-Peringatan-Fisabilillah/187949327922436
https://www.facebook.com/pages/Ilmu-Akhir-Zaman/242395085770673
Lebih banyak video yang kami bekukan daripada muncul di Youtube,layari video tambahan kami di
https://www.facebook.com/pages/Salam-Peringatan-Fisabilillah/187949327922436?sk=app_2392950137

Sudah tiba masanya kami mencipta satu sistem khas yang memudahkan anda mendapat maklumat bermanfaat dari kami sekiranya facebook kami di tutup oleh zionis dan sekutunya yang banyak kutu syaitan atau laman web kami di godam oleh golongan yang memendam rasa dendam,hasad dengki,suka memfitnah dan munafik.Apakah sistem tersebut?Mahukah anda mengetahuinya? Kami memperkenalkan kepada anda,sistem perkhidmatan sms dari kami. Dapatkan maklumat hanya di hujung jari anda,Jadilah orang pertama menerima berita terkini setiap hari Brigade Zameer Fisabilillah!Langganilah segera,dunia sudah akhir zaman…

Sekiranya anda menganggap kami cuba menipu anda,teruskanlah menanti disini dan biarkanlah masa berlalu pergi.Anda akan merasai kelainannya dan anggapan anda itu 100% meleset sama sekali kerana apa yang kami katakan kini bukannya satu penipuan dan omong kosong.Anda juga akan rasa terkejut apabila mendapat tahu bahawa ilmu yang kami sebarkan jauh lebih berharga dari rokok@peralatan mekap anda yang bernilai puluhan ringgit,jauh lebih bernilai dari telefon bimbit milik anda yang bernilai ratusan ringgit,jauh lebih berbeza dari televisyen plasma anda yang bernilai ribuan ringgit,jauh lebih bermanfaat berbanding harga kenderaan anda yang bernilai puluhan ribu ringgit,jauh lebih penting berbanding harga rumah anda yang bernilai ratusan ribu ringgit….Renung-renungkanlah

AMARAN!!!Jangan LIKE page ini sekiranya anda seorang yang malas membaca…SILA LAYARI WEBSITE DAN BACA
http://www.facebook.com/notes/salam-peringatan-fisabilillah/nota-penting-untuk-anda-baca-sebelum-like-page-salam-peringatan-fisabilillah/195500760500626
http://www.facebook.com/notes/ilmu-akhir-zaman/nasihat-brigade-zameer-fisabilillah-kepada-semua-sebelum-menuntut-ilmu-rahsia/242670269076488 

Group 'Unit Khas Brigade Zameer Fisabilillah' ditubuhkan bertujuan sebagai langkah persediaan kedua sekiranya page asal kami ini di delete oleh Zionis.Anda digalakkan mengajak seramai mungkin rakan-rakan anda menyertai unit khas Brigade Zameer Fisabilillah dan mengikuti maklumat terkini dari kami pada page "Salam Peringatan Fisabilillah" dan "Ilmu Akhir Zaman" setiap hari/minggu/bulan....Sila layari pautan website http://www.facebook.com/groups/121936451231137

###Salam Peringatan dari Brigade Zameer Fisabilillah###
###Sila klik butang SHARE di bawah untuk share maklumat ini bersama rakan-rakan anda, apalah gunanya jika anda mendapat maklumat bermanfaat ini tetapi anda terlupa untuk menyebarkannya kepada orang ramai###
##Sila klik butang LIKE pada segala statement,nota,gambar,video,link dari Brigade Zameer Fisabilillah sebagai tanda bahawa anda telah habis melaksanakan tugas membaca dan bukti bahawa anda bukan seorang pemalas##
###ANDA HANYA DIBENARKAN POST LINK ASAL SAHAJA,DENGAN MENGEKALKAN LINK ASAL MILIK KAMI... ANDA HANYA DIBENARKAN KLIK BUTANG SHARE atau LETAKKAN LINK ASAL SUMBER SAHAJA sekiranya ingin mendedahkan maklumat ini.ANDA DILARANG MENGAMBIL MAKLUMAT KAMI DAN MELETAKKAN DI PAGE anda seumpama anda yang mencipta maklumat itu.Ingatlah,malaikat sedang memerhati dan mencatat amalan anda sekiranya anda melanggar syarat kami!###

*Notis Peringatan: Sepanjang anda membaca segala penulisan Brigade Zameer Fisabilillah ini, elakkan diri anda daripada terpengaruh dengan komen-komen dari insan yang dengki terhadap page Salam Peringatan Fisabilillah. Anda dinasihatkan supaya tabahkan hati anda daripada terpengaruh dengan dakwaan jijik segelintir pihak. *

*Berita TERKINI!!!Mengikut kajian yang dijalankan oleh Bahagian Kawalan Pasukan Perisikan BRIGADE ZAMEER FISABILILLAH,dianggarkan hampir 3 orang MERANA akibat kena BLOCK dari page ini setiap hari memandangkan mereka lebih suka kurang ajar BERBANDING BANYAK MEMBACA SEGALA TULISAN KAMI.Adakah anda hadir di sini utk menambahkan statistik itu?Cubalah jika berani..Dalam hanya 1saat,kami akan block anda tanpa anda diduga*

*Pasukan perisikan Brigade Zameer Fisabilillah akan memantau setiap komen demi mengelakkan golongan pendengki dan golongan pemalas hadir ke page ini.Anda semua tidak perlulah risau kerana kadangkala kami akan biarkan golongan pendengki komen jijik di page kami.Kemudian selepas 24 jam kami akan block golongan pendengki itu.Sila pastikan diri anda tidak terpengaruh dengan ajaran sesat yang disebarkan oleh golongan pendengki itu.Kebiasaannya,page kami ini akan dipantau oleh Unit Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah yang akan serta-merta block golongan pendengki dalam tempoh tidak sampai 24 jam.*

>>> PENGUMUMAN! Segala sesi soal jawab hanya di akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah, sila salurkan soalan bernas anda setelah bergelar ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah!!!Memandangkan bilangan insan yang LIKE page ini semakin meningkat saban hari, sukacitanya kami ingin memaklumkan kepada anda,sebarang sesi soal jawab boleh disalurkan menerusi mesej ke AKAUN RAHSIA KEDUA milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah.Perlu diingatkan bahawa hanya ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah yang telah berjaya memasuki ke akaun tersebut sahaja yang akan kami berikan tumpuan lebih. Bayangkan, page ini dikelolakan oleh Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah yang mempunyai bilangan seramai 5 orang serta masing-masing sibuk dengan urusan lain dan kadangkala tidak selalu online. Jika difikirkan secara logik akal, sudah tentu kami tidak sempat menjawab soalan yang ditanyakan oleh lebih 6160 jiwa yang like page Salam Peringatan Fisabilillah ini. Maka ada baiknya, kami mewujudkan akaun rahsia kedua yang lebih sistematik,kepada sesiapa yang ingin bertanya soalan, sila pastikan anda telah mengikuti langkah-langkah untuk menjadi ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah serta sila beratur mengikut giliran anda sebelum memasuki akaun rahsia kedua kami.SETIAP ORANG BERHAK UNTUK BERTANYA,KAMI SUDI MELUANGKAN MASA MENJAWAB SOALAN ANDA DI AKAUN RAHSIA KEDUA...Kepada insan yang baru hadir & ternganga di sini,anda tidak layak memasuki AKAUN RAHSIA KEDUA kami kerana anda tidak membaca semua nota kami. Semoga anda TIDAK MELENGAHKAN MASA MEMBACA SEGALA TULISAN KAMI DARI AWAL HINGGA AKHIR sebelum tibanya hari tanpa teknologi.Kata-kata Brigade Zameer Fisabilillah bahawa teknologi bakal hancur mulai sekarang semakin terbukti hari demi hari. Anda TIDAK DIGALAKKAN hadir ke sini jika sekadar mahu GALAK komen jijik mengejar populariti!

>>>AMARAN! Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sememangnya telah membuat pelbagai persediaan dan strategi tercanggih seandainya page kami di delete oleh zionis dan kafir laknatullah. Buktinya semakin realiti tatkala page kami di delete zionis namun zionis masih tidak dapat delete akaun rahsia kami sehingga kini (memandangkan mereka tidak tahu,mereka tidak layak memasuki akaun rahsia dan mereka bukanlah di kalangan bakal ahli serius yang kami cari). Maka para ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah tidak perlulah terlalu khuatir sangat seandainya page "Salam Peringatan Fisabilillah" dan "Ilmu Akhir Zaman" di delete zionis laknatullah kerana walau page ini di delete, kita masih boleh berinteraksi melalui mesej ke akaun rahsia kedua,masih mendapat perkhidmatan sms setiap hari dan masih kekal mendapat maklumat terkini dengan pantas. Walaupun sudah 3 page lama kami di delete zionis memandangkan Brigade Zameer Fisabilillah mempunyai pelbagai idea hebat,cetusan minda ke arah kesedaran dan Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda. Namun kami masih kekal wujud berdiri teguh dengan keizinan ALLAH SWT serta kami masih sentiasa hadir memberi peringatan termasuk membantu saudara-saudari memahami isu akhir zaman dengan lebih mendalam menerusi akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah yang hanya di kalangan ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah sahaja yang layak masuk setelah mengesahkan nombor keahlian. Jutaan terima kasih kepada mereka yang sentiasa rajin membaca kesemua tulisan Brigade Zameer Fisabilillah semenjak tahun-tahun lalu sehingga kini. Salam Peringatan dari Brigade Zameer Fisabilillah...

PERHATIAN!!!Anda DIGALAKKAN membaca setiap maklumat yang kami berikan SEJAK DULU HINGGA KINI supaya anda lebih mudah memahami,Anda juga TIDAK DIGALAKKAN hadir ke sini jika berniat GALAK sekadar mahu MENGALAK komen jijik mengejar populariti. Buruk padahnya sekiranya anda mengganggu kententeraman insan yang sudah lama menetap di zon Brigade Zameer Fisabilillah.
Tiga Golongan Selepas Membaca NOTA BERMANFAAT Ini
Selepas anda membaca nota ini, anda berhak memilih anda golongan yang mana seperti tertera di bawah.Tiga golongan manusia selepas membaca artikel ini:

1) golongan yang suka share nota ini kepada semua MANUSIA
Sila klik butang share di bawah nota ini. Segala kandungan bermanfaat boleh diambil untuk sebaran umum,simpanan, dan sebagainya.Awas!!!Jangan sesekali kerana anda ingin mengejar populariti sehingga suka copy paste dan letakkannya sebagai nota hasil penulisan anda sedangkan bukannya anda yang menulis dan mengkaji dengan lebih mendalam nota ini.Ingatlah,ALLAH memerhati segala yang anda lakukan dan Allah mengetahui niat tersembunyi anda itu.ANDA HANYA DIBENARKAN POST LINK ASAL SAHAJA,DENGAN MENGEKALKAN LINK ASAL MILIK KAMI... ANDA HANYA DIBENARKAN KLIK BUTANG SHARE atau LETAKKAN LINK ASAL SUMBER SAHAJA sekiranya ingin mendedahkan maklumat ini.ANDA DILARANG MENGAMBIL MAKLUMAT KAMI DAN MELETAKKAN DI PAGE anda seumpama anda yang mencipta maklumat itu.Ingatlah,malaikat sedang memerhati dan mencatat amalan anda sekiranya anda melanggar syarat kami!
Anda umpama tanah. Walaupun hujan hanya turun seketika,anda telah memanfaatkannya sebaik mungkiin. Contohnya, tanah ini akan cepat-cepat mengambil manfaat dari air hujan yang turun sebentar tadi lalu menumbuhkan buah-buahan yang segar untuk kebaikan manusia sejagat.

2) golongan yang suka membantah ayat Al-Quran dan As-Sunnah
Golongan ini suka membantah sesuka hati seolah-olah dia sahaja yang betul. Padahal tanpa dia sedari, kadangkala dia bercakap secara membantah.Ingatlah,perselisihan itu akhirnya akan membawa kecelakaan kepada diri anda sendiri. Apa yang pasti,JANGAN SESEKALI MENOLAK AL-QURAN AS-SUNNAH DALAM KEHIDUPANMU, rajinkanlah dirimu mendekatinya sebelum kamu diiringi ke pusara....JANGAN SESEKALI MENOLAK AL-QURAN DAN AS-SUNNAH DALAM KEHIDUPANMU...(hendak baca huraian lebih lanjut,sila baca sepenuhnya info pada page ini)
 Anda seumpama batu-batuan dan pasir.Walaupun hujan selalu turun, namun tidak ada apa-apa perubahan yang berlaku. Batuan tadi tetap kekal sebagai batuan serta tidak menumbuhkan sesuatu yang bermanafaat seperti buah dan sebagainya.

3)golongan yang masuk telinga kanan,keluar telinga kiri
Golongan ini akan memudaratkan dirinya sendiri tanpa dia sedari. Golongan ini walaupun tidak menentang Dakwah Islamiyyah itu contohnya, namun kehadiran mereka juga seolah-olah tidak dirasai oleh masyarakat, kerana mereka menjadi golongan yang tidak ada sensitiviti dan kesedaran untuk membangunkan ummah dengan wasilah Islam yang syumul.Ingatlah,anda boleh komen setiap statement dan nota kami,asalkan komen anda adalah komen motivasi bukannya komen yang bersifat membantah atau komen yang dikategorikan lari dari topik seperti yang telah berlaku sebelum ini.
Anda di ibaratkan seperti air kolam yang bertakung. Keadaan air ini tetap kekal sebagai air dan tidak membuahkan apa-apa hasil yang lain. Apabila hujan turun, air tadi hanyalah akan bertambah, namun tidak ada apa-apa perubahan yang berlaku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...