Thursday 14 March 2013

KANTOI! Pencerobohan Lahad Datu,Sabah bukti Tanah Nusantara bukanlah makna TIMUR yang sebenar di AKHIR ZAMAN



Nota ini merupakan salah satu nota di antara nota-nota lain milik Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilllah yang akan membongkar secara langsung bahawa tanah Nusantara bukanlah makna TIMUR di akhir zaman. Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilllah sebelum ini sememangnya terkenal dengan ideanya membongkar hampir setiap nota yang ditulis pada setiap page ditujukan kepada semua bahawa Tanah NUSANTARA bukanlah makna TIMUR di akhir zaman.(untuk mendalami ilmu ini, anda semua harus membaca keseluruhan nota milik Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilllah terutama berkaitan dengan TIMUR).

Pencerobohan Lahad Datu,Sabah bukti Tanah Nusantara bukanlah makna TIMUR yang sebenar.  Salah satunya ialah tangkal bertulis kalimah al-Quran ditemui pada mayat seorang daripada pengganas dan amat menyedihkan kerana tangkal itu turut dipakai di celah kelangkang.Tangkal itu ditemui pada mayat pengganas yang ditembak ketika bertempur dengan pasukan keselamatan negara di Kampung Tanduo.Apabila pemeriksaan dilakukan, anggota pasukan keselamatan terkejut menemui tangkal dengan kalimah al-Quran yang dipakai di celah kelangkang serta di pinggang.Kemungkinan pemakaian tangkal itu bertujuan menjadikan mereka kebal, namun terbukti perbuatan itu sebenarnya sekadar amalan syirik kerana dia akhirnya terbunuh akibat terkena tembakan.Tindakan pengganas Sulu itu memakai tangkal berkenaan dianggap sebagai amalan sihir kelas pertama.Dalam pengamalan sihir ini, semakin Allah murka, semakin ilmu itu menjadi dan mungkin itulah pertimbangan pengganas terbabit menyebabkan dia tergamak meletakkan ayat al-Quran di tempat yang tidak bersih kerana hampir dengan kemaluan. Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah turut dimaklumkan bahawa pemakai tangkal seperti itu yakin pihak musuh menghadapi kesukaran ketika berdepan mereka dengan bantuan ghaib termasuk pandangan dialihkan menyebabkan mereka terselamat walaupun berada dalam kepungan. Tangkal bertulisan Arab dipercayai ayat al-Quran dan al-Quran kecil yang dipakai serta dibawa sepanjang masa oleh pengganas Sulu kononnya untuk menjadi kebal, ternyata tidak berkesan apabila 53 daripada mereka mati ditembak di dua lokasi berasingan di Lahad Datu dan Semporna sejak 1 Mac lalu.

Bukti yang lain ialah penduduk tanah nusantara sememangnya tidak peka dengan hukum agama Islam dan tidak menghormati jenazah yang telah meninggal dunia.  Pengganas yang kononnya mengatakan bahawa mereka beragama Islam tetapi mereka mencampak geng mereka yang telah mati ke dalam lubang yang digali cuma dua kaki ditutup dengan papan dan pelepah kelapa sawit. Berbeza pula dengan umat Islam di Tanah Arab, perjuangan umat Islam di Tanah Arab hanya semata-mata mengharapkan pertolongan dari Allah SWT dan bukannya seperti umat Islam di Tanah Nusantara yang gemar memohon bantuan dari syaitan dan kurangnya pengetahuan dalam ilmu agama Islam. MasyaAllah……

Bukti ketiga ialah pencerobohan di Lahad Datu, Sabah ini ada motif politik yang sentiasa tiada noktahnya bagi penduduk sekitar nusantara. Tidak perlulah kami berbicara mengenai politik ini kerana politik di negara Nusantara dilihat makin parah berbanding keadaan di Negara Timur Arab (Timur yang Asli).

Pengganas Sulu turut dilaporkan sanggup memenggal kepala, mencungkil mata dan mengerat badan seperti dilakukan ke atas anggota keselamatan kita yang terbunuh dalam dua kejadian berasingan pada 1 dan 2 Mac lalu.Mereka boleh disamakan dengan pengganas kartel dadah di Mexico yang sanggup mengerat mayat anggota polis yang mereka tawan hanya semata-mata kerana mengganggu operasi mereka. Kubur pengganas Sulu yang ditembak mati disyaki dijadikan ‘umpan’ oleh saki-baki rakan mereka untuk menyerang hendap anggota pasukan keselamatan yang berusaha mendapatkan mayat itu.Sumber pasukan keselamatan berkata, pihaknya percaya saki-baki pengganas Sulu yang kini diburu, bersembunyi tidak jauh daripada kubur rakan mereka untuk memudahkan mereka melakukan serang hendap.Ketika ini, lebih 300,000 rakyat Malaysia berketurunan Suluk tinggal di Sabah.Pemimpin dan peniaga keturunan Suluk di Sabah bukan saja mengecam tindakan ganas kumpulan bersenjata Sulu, malah perbuatan itu dianggap tidak bertamadun.
Sila baca nota milik Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilllah yang telah ditulis sejak dua tahun lalu yang bertajuk “Turunnya Salji Semakin Luarbiasa Di Akhir Zaman, Petanda Kemunculan Imam Mahadi Semakin Terbukti....Apakah makna TIMUR?

Nabi Muhammad pernah berkata:
"Jika kamu semua melihat PANJI-PANJI HITAM datang dari arah Khurasan,maka sambutlah mereka walaupun kamu terpaksa merangkak di atas salji. Sesungguhnya di tengah-tengah panji-panji itu ada Khalifah Allah yang mendapat petunjuk iaitu Al-Mahdi.[Hadis Riwayat Ibnu Majah dan Al-Hakim: Sahih menurut syarat Al-Bukhari dan Muslim serta direstui Adz-Dzahab]

Dari Sauban RA katanya bahawa Rasulullah SAW pernah bersabda,“Panji-panji Hitam akan datang dari arah Timur, hati mereka bagaikan kepingan-kepingan besi. Sesiapa yang mendengar mengenai mereka, datangilah mereka walaupun terpaksa merangkak di atas salji.” 

Apakah makna TIMUR?
Sebenarnya saudara-saudari sekalian,anda semua telah ditipu sekiranya anda percaya kata-kata segelintir individu yang kononnya mengatakan bahawa TIMUR yang dimaksudkan ialah Malaysia,Indonesia dan tanah nusantara. Maka Brigade Zameer Fisabilillah sekali lagi hadir memberi hujah yang dapat mengeluarkan anda dari kepompong penipuan itu. Harus diingatkan bahawa untuk berjaya keluar dari kepompong penipuan itu, segalanya terletak di atas usaha anda sendiri. Apalah gunanya jika anda membaca segala penulisan Brigade Zameer Fisabilillah tetapi anda umpama membaca sekadar sedikit ayat dan tidak kesemuanya???

Ada juga segelintir pihak yang mengatakan Tanah Nusantara ini selamat. Mengapa mereka mengatakan demikian? Hanya minda yang berfikiran cetek yang membuat tafsiran kolot. Jika anda perhatikan,tiada sesiapa pun yang dapat lari dari azab Allah SWT. Sedangkan firman Allah SWT di dalam Al-Quran bahawa dunia ini akan hancur dan tiada sesiapa pun yang akan selamat.

Firman Allah SWT di dalam Al-Quran yang bermaksud: Dan berkatalah pula orang beriman itu: "Wahai kaumku! Turutlah (nasihatku), aku akan menunjukkan kepada kamu jalan yang benar. "Wahai kaumku! Sesungguhnya kehidupan dunia ini hanyalah kesenangan (untuk sementara waktu sahaja), dan sesungguhnya hari akhirat itulah sahaja negeri yang kekal. [Surah Ghaffir,ayat 38-39]

Jika kita membaca ayat Al-Quran ini,sudah tentu kita tertanya-tanya adakah orang yang mengatakan Tanah Nusantara itu selamat telah menjatuhkan dia bersikap laknat terhadap Allah SWT kerana mengatakan tanah nusantara selamat sedangkan Allah SWT telah berkata bahawa kehidupan di dunia ini hanyalah sementara dan kehidupan akhirat sahaja kekal.

Perhatikan dua hadis di atas dan cuba lihat ayat ini,
PANJI-PANJI HITAM datang dari arah Khurasan?
Panji-panji Hitam akan datang dari arah Timur?
Khurasan?
Timur?
Khurasan=Timur?
Khurasan itu terletak di Tanah Arab?
Timur itu turut terletak di Tanah Arab?
Khurasan dan Timur ialah berada di Tanah Arab?
Ya,tepat sekali.....

Untuk pengetahuan anda semua juga, timur yang dimaksudkan pada dua hadis di atas sebenarnya bukanlah tanah nusantara yang dikatakan oleh golongan penipu itu. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah ingin membawa anda membaca ayat Al-Quran ini untuk mencari makna TIMUR yang sebenar.

Firman Allah SWT di dalam Al-Quran yang bermaksud: Dan bacakanlah (wahai Muhammad) di dalam Kitab Al-Quran ini perihal Maryam, ketika dia memencilkan diri dari keluarganya di sebuah tempat sebelah timur.[Surah Maryam, ayat 16]

Anda tahu dimanakah Maryam menetap? di sebuah tempat sebelah timur iaitu di Tanah Arab bukannya di Tanah Nusantara,sudah fahamkah belum? Semua soalan yang kita tertanya-tanya telah dijawab di dalam Al-Quran sejak 1400 tahun lalu lagi. Seandainya anda tidak membaca Al-Quran dan membaca tafsirannya,maka sudah tentu anda semua sesuka hati mengatakan timur itu ialah Tanah Nusantara sedangkan timur yang sebenar ialah Tanah Arab atau sering digelar Timur Tengah.

Ada satu lagi huraian kami yang turut menyokong bahawa makna TIMUR itu ialah TIMUR TENGAH,bukannya TANAH Nusantara. Kepada semua ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah yang telah berjaya memasuki akaun rahsia kedua Brigade Zameer Fisabilillah,sila lihat muka surat 319 pada buku kedua terbaru keluaran Brigade Zameer Fisabilillah, kami telah hujahkan mengenai makna TIMUR itu.Kesimpulannya, Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa menolak dakwaan kolot segelintir pihak yang mengatakan Imam Mahadi ada di Tanah Nusantara sedangkan ayat Al-Quran dan hadis telah menerangkan bahawa TIMUR yang dimaksudkan ialah TIMUR TENGAH, bukannya Tanah nusantara.
Sila baca nota milik Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilllah yang telah ditulis sejak dua tahun lalu yang bertajuk “Turunnya Salji Semakin Luarbiasa Di Akhir Zaman, Petanda Kemunculan Imam Mahadi Semakin Terbukti....Apakah makna TIMUR?


Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilllah bawakan secara khas kepada anda semua mengenai kronologi pencerobohan di Lahad Datu,Sabah :
9 Februari – Kumpulan penceroboh memasuki perairan negara menggunakan bot pancung dan berkumpul secara berperingkat di Felda Sahabat 17, Kampung Tanduo, Lahad Datu.
11 Februari – Sebahagian daripada anggota kumpulan itu dikesan sekumpulan nelayan tempatan pada waktu malam dan nelayan tersebut membuat laporan polis mengenai lebih 100 lelaki berpakaian ala tentera dan bersenjata api berkampung di Kampung Tandou.
12 Februari – Kumpulan itu dikenal pasti berpecah di beberapa lokasi di kampung itu iaitu di kawasan sungai bakau kampung itu, sebuah surau di kampung itu dan rumah Ahmad Malandi atau dikenali Mad bon.
14 Februari – Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kerajaan Malaysia akan melakukan yang terbaik termasuk melalui perundingan, bagi menangani isu pencerobohan tersebut sebelum mengusir mereka keluar dari kawasan itu.
1 Feb – Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, polis telah mengenal pasti kumpulan warga Filipina yang mendarat di pesisir pantai Lahad Datu, Sabah sebagai pewaris berketurunan ‘Raja Sulu’ dari Selatan Filipina.
Ismail berkata, kumpulan terbabit menuntut mereka dikenali sebagai Askar Diraja Kesultanan Sulu dan mereka tidak mahu rakyatnya berketurunan Sulu dihantar pulang ke negara asal.
Ismail berkata, rundingan dengan pihak bersenjata masih dijalankan bagi mencari jalan penyelesaian yang terbaik tanpa melibatkan pertumpahan darah.
14 Februari – Laporan memetik salah seorang anggota tentera Filipina yang merupakan pengikut setia Raja Muda Sulu, Raja Muda Azzimudie Kiram sebagai berkata kedatangan kumpulan tersebut selepas mendapat jemputan pihak pembangkang untuk membincangkan isu tanah di Sabah.
16 Februari – Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengesahkan kumpulan tersebut bukan kumpulan militan atau pengganas sebaliknya penyokong kuat ‘Kesultanan Sulu’ dan menegaskan situasi di Kampung Tanduo adalah terkawal.Kumpulan itu yang mahu dikenali sebagai ‘Askar Diraja Kesultanan Sulu’antara lain menuntut Sabah dikembalikan ke wilayah kesultanan Sulu, kerana sebelum ia diambil British ia di bawah kerajaan Sulu.
18 Februari – Hishammuddin berkata, kerajaan Malaysia dan Filipina sentiasabekerja rapat dalam menyelesaikan konflik ini dan memberitahu ia akan dilakukan secara diplomasi tanpa sebarang pertumpahan darah.
24 Februari – Kerajaan Filipina menghantar sebuah kapal dalam misi kemanusiaan untuk membawa pulang kumpulan 180 anggota termasuk 30 pengawal bersenjata yang bertahan di Lahad Datu, Sabah sejak 12 Februari lalu.
26 Februari – Tempoh pengusiran mereka tamat namun rundingan masih dijalankan terhadap kumpulan penceroboh itu.
28 Februari – Kerajaan Malaysia digesa mengadakan rundingan secara terus dengan Sultan Jamalul Kiram III di Manila untuk menamatkan konflik perebutan kawasan di Lahad Datu, Sabah yang berlanjutan selama lebih tiga minggu.Gesaan tersebut disuarakan adik bongsu Jamalul, Agbimuddin Kiram yang menegaskan hanya abangnya boleh mengarahkan kira-kira 180 ‘tentera diraja’ meninggalkan Felda Sahabat 17, Lahad Datu.
1 Mac – Pertempuran tercetus antara pasukan keselamatan dan sekumpulan kecil kumpulan penceroboh ketika kumpulan terbabit cuba keluar daripada kepungan polis di Kampung Tanduo, menyebabkan dua anggota pasukan keselamatan terkorban serta tiga lagi cedera.Dua belas penceroboh bersenjata terbunuh.
6 Mac -  Serangan peringkat ketiga oleh tentera Malaysia dalam operasi ‘menggeledah dan membersih’ yang disertai kira-kira 1,000 pegawai dan anggota 21 Grup Gerak Khas, pasukan atur cepat 10 Briged Para serta Komando VAT69 dengan bantuan kereta perisai APC Condor.Operasi membabitkan zon penampan kawasan selamat seluas 10 kilometer (km) persegi dari lokasi sasaran serta zon operasi pengeboman seluas empat kilometer persegi.Kementerian Kesihatan menyediakan peruntukan tambahan sebanyak RM4 juta untuk menaik taraf peralatan dan kemudahan di tiga hospital di daerah yang terlibat dalam insiden pencerobohan pengganas Sulu di Sabah.
7 Mac - Ketua kumpulan yang menceroboh Sabah, Jamalul Kiram hari ini mengumumkan gencatan senjata sebelah pihak ekoran tindakan ketenteraan oleh pasukan keselamatan Malaysia.
10 Mac- Pasukan keselamatan menahan 44 warga asing termasuk empat wanita di Kampung Pinggir kerana kesemua mereka ditahan kerana dipercayai melindungi kegiatan pengganas Sulu.Pengumuman kesemua 49 sekolah di daerah Semporna, melibatkan 40 sekolah rendah dan sembilan sekolah menengah yang ditutup sementara ekoran insiden pencerobohan pengganas Sulu akan dibuka sepenuhnya pada esok hari.
11 Mac -Tabung Wira Lahad Datu Media Prima Berhad (MPB) yang mula dilancarkan 1 Mac lalu merekodkan kutipan luar biasa apabila meraih sumbangan mencecah lebih RM1.12 juta dalam tempoh 11 hari.
12 Mac - Kumpulan pengganas bersenjata Sulu dipercayai mencari seorang lelaki tempatan iaitu individu pertama yang membuat laporan polis, mendedahkan kehadiran mereka pada 9 Februari lalu di Kampung Tanduo.
13 Mac - Seorang tentera terkorban manakala seorang cedera dalam pertempuran dengan pengganas Sulu di Kampung Sungai Nyamuk, berhampiran Kampung Tanjung Batu. Dua pengganas berjaya ditembak mati manakala tiga lagi, termasuk dua yang cedera parah, sempat melarikan diri. Bagaimanapun, pengganas yang cedera itu kemudiannya mati dan mayat mereka ditemui semalam, menjadikan jumlah pengganas yang disahkan terbunuh hingga kini ialah 58 orang.
14 Mac -Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) bersedia menambah bilangan bot pemintas dalam Op Daulat di Lahad Datu, Sabah. Sebuah bot peronda memintas dua bot membawa lebih 30 anggota ‘tentera diraja’ Jamalul Kiram III ketika mereka memasuki perairan Filipina dari Sabah. Dua bot membawa 32 lelaki bersenjata Sulu melarikan diri selepas diburu pasukan keselamatan Malaysia berada 12.96 kilometer dari Sabah apabila dikesan bot peronda tentera laut.

Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah iringi nota penuh manfaat ini dengan bukti gambar Pencerobohan Lahad Datu,Sabah bukti Tanah Nusantara bukanlah makna TIMUR yang sebenar di AKHIR ZAMAN manakala gambar kedua memaparkan insiden pencerobohan Lahad Datu,Sabah turut menyebabkan seorang budak bernama Wong Su Lu menghadapi trauma.



Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah mampu menyelesaikan masalah yang menyulitkan kehidupan seharian anda…
Kami PROFESIONAL menulis artikel akhir zaman,
Kami PERINTIS mengkaji ILMU pelbagai aspek,
Kami PENCETUS buku berkaitan ILMU AKHIR ZAMAN,
Kami PERANTARA baca 30 juzuk untuk anda/arwah, (DIBUKA untuk TEMPAHAN)
Kami PAKAR mencipta video/website/gambar..(DIBUKA untuk TEMPAHAN)

KINI DIBUKA untuk TEMPAHAN, Perkhidmatan yang kami sediakan adalah MEMBACA 30 JUZUK kemudian pahala itu disedekahkan untuk anda/keluarga/isteri/arwah/datuk/nenek/ibu mertua/bapa mertua/cucu/biras/waris (berdasarkan kemahuan dari pelanggan itu sendiri). Perkhidmatan kedua,ketiga dan keempat ialah kami  PAKAR mencipta video/website/gambar atas permintaan pelanggan. Sesuai untuk semua jenis video seperti video perkahwinan,perniagaan,pengiklanan,sambutan hari lahir, reunion, video kenangan, video mengenai semua jenis program dan pelbagai lagi. Maharnya akan dimaklumkan kepada hamba-hamba Allah SWT yang serius sahaja dan ingin segera mendapatkan perkhidmatan dari kami. Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pelbagai perkhidmatan dari kami , kami boleh bantu anda,sila message ke peti mesej fanpage ini atau comment di bawah artikel ini,pihak kami akan balas dalam tempoh 24 jam,Terima Kasih.
Brigade Zameer Fisabilillah kini telah diberi nafas baru, LEBIH GEMPAK, LEBIH IMPAK, LEBIH BERMANFAAT, LEBIH KUAT, LEBIH BERJASA, LEBIH PERKASA, LEBIH KREATIF,LEBIH INOVATIF, LEBIH BERKUALITI, LEBIH BERHATI-HATI, LEBIH PROFESIONAL, LEBIH TERKENAL, LEBIH PAKAR,LEBIH SEGAR, LEBIH banyak ilmu dan insyaALLAH akan dikongsikan bersama serta bakal didedahkan pada tahun 2013 ini. Pastikan anda salah seorang yang tidak terlepas dari mengikuti segala penulisan berita akhir zaman dari Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah.TAHNIAH DIUCAPKAN kepada anda semua terutama ahli serius yang telah mengikuti perkembangan terkini kami menerusi perkhidmatan sms setiap hari dan akaun rahsia milik Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah. Segala pembentangan akan bermula mulai 3.3.2013.
Setelah lamanya kami menyepi,kini kami hadir diiringi dengan maklumat ini.Untuk makluman semua, Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah masih lagi wujud dan perkhidmatan sms setiap hari maklumat rahsia luarbiasa masih lagi diberikan kepada ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah.

Di saat zionis sedang ketagih ilmu melayari website Brigade Zameer Fisabilillah secara senyap-senyap,
Di saat ramai individu sedang memerhati Brigade Zameer Fisabilillah termasuk pengunjung dari luar negara melayari website kami,
Di saat masyarakat dunia di sekeliling tidak sabar ingin mengetahui maklumat yang bakal kami siarkan setiap hari memandangkan maklumat & kajian kami amat mengejutkan masyarakat dunia terutama umat Islam supaya bangun daripada terus berselimut di dunia dajjal,
Di saat website kami menerima kunjungan manusia dari 47 BUAH NEGARA antaranya ialah Malaysia,Amerika Syarikat,Indonesia,Mesir,Singapura,Australia,Brunei,India,Poland,Germany,United Kingdom,Jepun,Taiwan,New Zealand,Korea Selatan,Hong Kong,Russia,Thailand,Trinidad and Tobago,Switzerland,Iceland,United Arab Emirates(UAE),Argentina dan lain-lain.
Di saat pihak JAKIM MALAYSIA sedang sibuk menganalisis maklumat kami sama ada tepat atau palsu,
Di saat pihak JAKIM mula terkifir akan berubah dari makna Jabatan KEMUNDURAN Islam Malaysia kepada Jabatan KEMAJUAN Islam Malaysia setelah membaca artikel-artikel kami,
Di saat anda semua masih melengahkan masa mendaftar keahlian Brigade Zameer Fisabilillah,
Di saat anda semua masih membiarkan saudara-mara dan rakan-rakan anda hanyut di dunia dajjal tanpa mengajak mereka mengikuti maklumat-maklumat berkualiti dari Brigade Zameer Fisabilillah,
Di saat pihak tertentu malas membaca segala tulisan kami di alam maya dan pada buku kami yang tersimpan rapi hanya diberikan kepada ahli yang serius sahaja,
Di saat pihak media sedang sedih dan kecewa kerana terkejut dengan pendedahan yang kami bawakan kepada semua umat Islam satu kesedaran,
Di saat stesen televisyen Malaysia dan seluruh dunia terkejut beruk dengan hasil kajian kami,
Di saat pemimpin anda gelisah dengan paparan tulisan kami,
Di saat ulamak di persekitaran anda sentiasa menanti berita terkini dari kami,
Di saat jiwa-jiwa yang diizinkan ALLAH SWT tidak sabar mendaftar sebagai ahli Brigade Zameer Fisabilillah,
Di saat anda semua masih terkeliru hendak menuju ke jalan kebenaran atau ke jalan kesesatan dunia dajjal,
Di saat artis anda sedang sibuk memesongkan hati anda daripada beribadat kepada ALLAH SWT,
Di saat remaja-remaja di Malaysia semakin rosak akhlak dan kes jenayah semakin meningkat di seluruh dunia,
Di saat Malaysia menjadi penganjur Sidang Kemuncak Lingkungan Pasifik bulan November 2011 tanpa mereka sedari KUASA ALLAH SWT mempercepatkan pergerakan kerak bumi Lingkaran Api Pasifik untuk membinasakan kaum-kaum yang mengingkari perintah ALLAH SWT,
Di saat pihak Astro ingin menaikkan harga yurannya walaupun Astro tahu bahawa Astro tidak dapat mendedahkan berita sehebat Brigade Zameer Fisabilillah,
Di saat anda semua dengki dengan penampilan kami yang berjuang di jalan ALLAH SWT,
Di saat hadir sesetengah pihak yang munafik memerhati tulisan kami yang bakal mengubah diri mereka supaya tidak terus kekal munafik,
DAPATKAH ANDA SEMUA MERASAI AURA POSITIF DARI KAMI???
Di saat jiwa-jiwa yang sentiasa mengikuti perkembangan terkini dan hasil kajian Brigade Zameer Fisabilillah, sama ada anda hadir kerana sifat ingin tahu membuak-buak pada diri anda,sama ada anda hadir atas dasar dengki dengan ilmu yang kami miliki atau sama ada anda hadir kerana ada niat yang tersembunyi,sesungguhnya ALLAH SWT mengetahui apa yang ada di dalam dan diluar hati anda....
Di saat itu jualah Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah mengambil keputusan untuk melancarkan buku KEEMPAT yang lebih mencengkam minda!(ANDA INGIN DAPATKANNYA???Sila daftar sebagai ahli serius)

Cukuplah sekadar sini sahaja maklumat yang dapat kami khabarkan kepada anda semua, kami tidak mahu berbicara dengan panjang lebar lagi kerana setiap maklumat yang kami ceritakan kepada anda,sudah tentu mengejutkan anda dari lamunan tidur duniawi.Akhir kata dari kami,persiapkan diri anda dengan bekalan yang mencukupi menuju ke akhirat.

Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa hadir setiap waktu memberi peringatan,
Peringatan kami diiringi setiap maklumat penuh debaran dan kejutan,
Lebih ribuan manusia mengenali kami di setiap negeri dari Sabah hingga Kelantan,
Penulisan buku dan perkhidmatan sms dari kami kepada ahli serius satu kelebihan dan kenikmatan,
Disusuli penyerapan ke akaun rahsia kami penerus riwayat sambungan ilmu umpama sebuah jambatan,
Sehingga ada yang mula menyahut salam peringatan kami dan menyebarkannya bahawa kami ayam tambatan,
Maka terhasillah ahli Brigade Zameer Fisabilillah yang berkualiti tersusun dalam satu ikatan,
Ilmu yang tersemat di dada menjadi panduan menentang sebarang anasir kejahatan,
Walaupun musuh kami ada segelintir pendengki hadir bersikap seperti manusia dirasuk syaitan,
Padahal golongan pendengki itu tidaklah ramai pengikut kerana niat mereka salah sukatan,
Komen golongan pendengki itu umpama mewarisi otak budak-budak belum berkhatan,
Atau memang pendengki tidak faham bahasa dan pemalas membaca kerana datang dari hutan?
Bukankah diam itu lebih baik daripada bersikap kurang ajar menentang salam peringatan???
Renung-renungkanlah!!!

Artikel ini ditulis khas untuk tatapan umum dengan kerjasama website Brigade Zameer Fisabilillah.
Sumber maklumat dan hasil rujukan dari Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah
www.salamperingatanfisabilillah.blogspot.com
www.brigadezameerfisabilillah.blogspot.com
www.ilmuakhirzaman.blogspot.com
www.ilmuakhirzaman30juzuk.blogspot.com
###Salam Peringatan dari Brigade Zameer Fisabilillah###
 Sila ikuti 4 page milik Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah
di Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Salam-Peringatan-Fisabilillah/187949327922436
https://www.facebook.com/pages/Ilmu-Akhir-Zaman/242395085770673
https://www.facebook.com/pages/ILMU-AKHIR-ZAMAN-30-Juzuk/403662886396429

Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda...Dunia sudah akhir zaman,jangan lepaskan peluang untuk anda mengetahuinya dengan lebih banyak pendedahan yang bakal kami lakukan menerusi akaun rahsia kedua, perkhidmatan sms harian, buku PERTAMA berjaya dilancarkan pada tahun 2010,buku KEDUA berjaya dilancarkan pada tahun 2011,buku KETIGA telah berjaya dilancarkan secara PERCUMA pada pertengahan tahun 2012 dan buku KEEMPAT bakal menjengah ke pasaran dunia tahun 2013.

Kami ceritakan kepada anda satu cerita yang jarang diberitahu oleh guru anda semasa di bangku sekolah,amat jarang diberitahu oleh pensyarah anda semasa di IPT,amat jarang diberitahu oleh ustaz/ustazah yang anda kenali,amat jarang dikaji oleh ulamak di sekeliling anda…..

Berita dari Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa terawal berbanding media massa anda.Berita dan maklumat dari Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa BERKUALITI kerana maklumat yang kami dedahkan, memakan masa 3 tahun lebih baru disiarkan didada akhbar anda. Jika berita yang anda dengar dari kami pada tahun 2011,kemungkinan tahun 2014 baru disiarkan di dada akhbar…Itu pun belum tentu lagi syarikat akhbar anda dapat menyiarkannya kerana kemungkinan bakal tenggelam di telan bumi kesan impak besar yang dinanti-nantikan oleh anda (terutama kepada sesiapa yang tidak mengikut suruhan ALLAH SWT) pada tahun 2011,2012 dan 2013.

Anda bakal menyesal sekiranya terlewat mendaftar sebagai ahli Brigade Zameer Fisabilillah...Penyesalan anda telah pun berlaku tahun lepas dan terlalu banyak maklumat rahsia yang kami dedahkan di internet telah digodam oleh zionis dan sekutunya kerana mereka dalam ketakutan di saat kami bongkarkan rahsia-rahsia tersebut. Hasil mesyuarat tergempar Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah pada 21.12.2011, sukacitanya kami ingin memaklumkan kepada anda semua bahawa pendaftaran keahlian dibuka kembali mulai 22.12.2011.Cara Pendaftaran Menjadi Ahli Serius Brigade Zameer Fisabilillah Di Akhir Zaman? Sila klik dan baca http://www.brigadezameerfisabilillah.blogspot.com/2011/12/cara-pendaftaran-menjadi-ahli-serius.html

Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa memberi sepenuh komitmen kepada insan yang rajin membaca dan insan yang komited menjadi ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah untuk melayakkan insan tersebut memasuki akaun rahsia kedua milik penuh Brigade Zameer Fisabilillah serta tidak ketinggalan mengikuti pendedahan maklumat kami.

Sudah bersiapsediakah anda untuk menerima kenyataan bahawa teknologi ciptaan agen dajjal SEMAKIN TIBA KE PENGAKHIRANNYA?Kawasan sekitar negara Amerika Syarikat,India,Kanada,Iceland,Pakistan,Scotland,Philadelphia dan negara lain kini dilanda hujan lebat dan banjir yang teruk.Gunung Berapi Katla di Iceland hanya menanti masa sahaja untuk meletus setelah 93 tahun mendiamkan diri dan kali terakhir meletus pada tahun 1918.

Pada 12.7.2011,kita sekali lagi dikejutkan dengan gempa bumi 3.7 magnitud menggegarkan Kinabatangan,Sabah jam 10.28pagi. Kata-kata Brigade Zameer Fisabilillah 2 hari lalu tanpa di duga terbukti kini.Kami sekali lagi berjaya menangkis hujahan golongan munafik di luar sana yg berkata ‘TANAH NUSANTARA KONONNYA SELAMAT’. Bagi kami,MEREKA ITU CUBA MEMBAWA AJARAN SESAT KEPADA ANDA SEMUA.Selamatkan diri anda semua dari terpengaruh dengan idealogi mereka!ALLAHUAKBAR

Biarkan orang lain dalam kegelapan,terpesona atau cemas melihat sesuatu kejadian berlaku,bagi orang yang bijaksana hanya diterima dengan senyuman kerana dengan ilmunya dia mengetahui bahawa hal yang bakal berlaku pasti tetap akan berlaku dengan kekuasaanNYA.

Adakah anda semua ternanti-nanti pendedahan maklumat dari kami pada hari yang seterusnya?ATAU anda sekadar membaca kemudian umpama masuk telinga kanan keluar telinga kiri?Perlu diingatkan kepada semua,kebanyakan maklumat rahsia tidak kami dedahkan secara umum&maklumat tersebut kami abadikan di dalam buku kami dan hanya khas untuk ahli Brigade Zameer Fisabilillah yang serius & ingin membacanya sahaja layak kami berikan.

Masihkah anda semua ingat? Page kami dulu dalam tempoh sebulan pertama sudah mencecah melebihi 10,000 orang LIKE? Sudah tentu jika kami inginkan sedemikian,kami buatkan perkara yg sama seperti pada page ini....TETAPI kami TIDAK MAHU,MALAHAN KAMI TIDAK HAIRAN jika setiap sebulan ada 10,000 orang LIKE..BAGI KAMI,TIADA GUNANYA KUANTITI SEKIRANYA KEHADIRAN ANDA SEMUA DI SINI TIADA KUALITI&ANDA BERSIKAP KURANG AJAR DGN KAMI

Mengapa ANDA malas menyebarkan maklumat kami,menyarankan masyarakat sekeliling anda menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah&menyarankan mereka membaca isian buku kami? Ingatlah,sekiranya anda tidak menyebarkannya,kami tidak rugi sesuatu pun,TETAPI ANDALAH YANG SEBENARNYA RUGI...SUATU HARI NANTI MEREKA AKAN TAHU JUGA MAKLUMAT KAMI cuma kemungkinan ketika itu mereka sudah terlewat 4 tahun & jauh ketinggalan ke belakang!

TAHUKAH ANDA? Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah berjaya mengesan aktiviti kehadiran zionis di salah satu page kami?Sekiranya anda semua perhatikan sekitar jam 12.00tengah malam hingga 12.30 tengah malam tahun 2012 ,page milik penuh Brigade Zameer Fisabilillah iaitu page ILMU AKHIR ZAMAN hampir di delete dan tidak dapat akses kelmarin. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah tidak lagi hairan sekiranya page kami di delete kerana kami telah berpengalaman lebih 4 tahun dan lebih 3 page kami telah di delete zionis. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sememangnya telah membuat pelbagai persediaan dan strategi tercanggih seandainya page kami di delete oleh zionis dan kafir laknatullah. Buktinya semakin realiti tatkala page kami di delete zionis namun zionis masih tidak dapat delete akaun rahsia kami sehingga kini (memandangkan mereka tidak tahu,mereka tidak layak memasuki akaun rahsia dan mereka bukanlah di kalangan bakal ahli serius yang kami cari). Maka para ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah tidak perlulah terlalu khuatir sangat seandainya page "Salam Peringatan Fisabilillah","Ilmu Akhir Zaman" dan “Kami Benci Kejahatan”di delete zionis laknatullah kerana walau page ini di delete, kita masih boleh berinteraksi melalui mesej ke akaun rahsia kedua,masih mendapat perkhidmatan sms setiap hari dan masih kekal mendapat maklumat terkini dengan pantas. Walaupun sudah 3 page lama kami di delete zionis memandangkan Brigade Zameer Fisabilillah mempunyai pelbagai idea hebat,cetusan minda ke arah kesedaran dan Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda. Namun kami masih kekal wujud berdiri teguh dengan keizinan ALLAH SWT serta kami masih sentiasa hadir memberi peringatan termasuk membantu saudara-saudari memahami isu akhir zaman dengan lebih mendalam menerusi akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah yang hanya di kalangan ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah sahaja yang layak masuk setelah mengesahkan nombor keahlian. Jutaan terima kasih kepada mereka yang sentiasa rajin membaca kesemua tulisan Brigade Zameer Fisabilillah semenjak tahun-tahun lalu sehingga kini. Walaupun pada tahun 2010 page kami telah didelete zionis,namun kami masih berdiri teguh menyebarkan SALAM PERINGATAN dengan keizinan ALLAH SWT. Tentera kafir laknatulllah itu telah delete satu page kami pada oktober 2010,kemudian kami gantikan page baru,namun masih di delete zionis,kami gantikan lagi page baru,namun masih di delete zionis lagi. Kini sudah tiga page kami di delete zionis dan kami bangun bangkit kembali dengan menggandakan page kami sejumlah tiga page dan tiga website sehingga ke hari ini.....Sekiranya pada tahun 2013 ini,zionis ingin delete kesemua page dan website kami,maka Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah akan MENINGKATKAN BILANGAN ANGGOTA SERTA MENGGANDAKAN BILANGAN PAGE KAMI DAN WEBSITE DUA KALI GANDA LEBIH BANYAK BERBANDING MASA KINI SEBAGAI PETANDA BAHAWA KAMI TIDAKLAH GENTAR terhadap pasukan zionis itu!ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! 
  
Waktu yang anda semua cuba meminta tanpa anda sedari semakin hampir,paling mengejutkan ialah KAJIAN KAMI SEMAKIN TERBUKTI DAN TIADA SATU PUN KATA-KATA KAMI PALSU.Kami abadikannya di dalam buku dan hanya layak dibaca oleh ahli Brigade Zameer Fisabilillah.Sesiapa yg sudah membacanya,sudah tentu anda mendapat satu pemikiran baru yang amat mustahil difikirkan oleh orang lain. Hanya insan tertentu yang ditakdirkan ALLAH SWT sahaja yang bakal merasai kelainannya setelah menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah.Ahli diajar apa yang tidak diketahui oleh kebanyakan masyarakat di sekeliling anda KERANA mereka semua sudah dibuai nikmat duniawi dajjal sehingga mereka terlupa tujuan kehidupan mereka sebenar di dunia ini.

Sudah tiba masanya ANDA menyesali kesilapan lalu kemudian segera menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah.Sudah tiba masanya ulamak&pemimpin sekular duduk bersama kami serta MENGHARGAI MAKLUMAT KAMI SEBELUM TIBA HARI PENYESALAN BAGI MEREKA.Sekiranya mereka masih berdegil,HARI YANG TIDAK MEREKA SANGKA BAKAL MENJELMA TIDAK LAMA LAGI.Sudahkah anda mengajak mereka membaca maklumat kami? Mengapa anda masih melengahkannya?
Lebih banyak video yang kami bekukan daripada muncul di Youtube,layari video tambahan kami di
https://www.facebook.com/pages/Salam-Peringatan-Fisabilillah/187949327922436?sk=app_2392950137

Sudah tiba masanya kami mencipta satu sistem khas yang memudahkan anda mendapat maklumat bermanfaat dari kami sekiranya facebook kami di tutup oleh zionis dan sekutunya yang banyak kutu syaitan atau laman web kami di godam oleh golongan yang memendam rasa dendam,hasad dengki,suka memfitnah dan munafik.Apakah sistem tersebut?Mahukah anda mengetahuinya? Kami memperkenalkan kepada anda,sistem perkhidmatan sms dari kami. Dapatkan maklumat hanya di hujung jari anda,Jadilah orang pertama menerima berita terkini setiap hari Brigade Zameer Fisabilillah!Langganilah segera,dunia sudah akhir zaman…

Sekiranya anda menganggap kami cuba menipu anda,teruskanlah menanti disini dan biarkanlah masa berlalu pergi.Anda akan merasai kelainannya dan anggapan anda itu 100% meleset sama sekali kerana apa yang kami katakan kini bukannya satu penipuan dan omong kosong.Anda juga akan rasa terkejut apabila mendapat tahu bahawa ilmu yang kami sebarkan jauh lebih berharga dari rokok@peralatan mekap anda yang bernilai puluhan ringgit,jauh lebih bernilai dari telefon bimbit milik anda yang bernilai ratusan ringgit,jauh lebih berbeza dari televisyen plasma anda yang bernilai ribuan ringgit,jauh lebih bermanfaat berbanding harga kenderaan anda yang bernilai puluhan ribu ringgit,jauh lebih penting berbanding harga rumah anda yang bernilai ratusan ribu ringgit….Renung-renungkanlah

AMARAN!!!Jangan LIKE page ini sekiranya anda seorang yang malas membaca…SILA LAYARI WEBSITE DAN BACA
http://www.facebook.com/notes/salam-peringatan-fisabilillah/nota-penting-untuk-anda-baca-sebelum-like-page-salam-peringatan-fisabilillah/195500760500626
http://www.facebook.com/notes/ilmu-akhir-zaman/nasihat-brigade-zameer-fisabilillah-kepada-semua-sebelum-menuntut-ilmu-rahsia/242670269076488 

Group 'Unit Khas Brigade Zameer Fisabilillah' ditubuhkan bertujuan sebagai langkah persediaan kedua sekiranya page asal kami ini di delete oleh Zionis.Anda digalakkan mengajak seramai mungkin rakan-rakan anda menyertai unit khas Brigade Zameer Fisabilillah dan mengikuti maklumat terkini dari kami pada page "Salam Peringatan Fisabilillah" dan "Ilmu Akhir Zaman" setiap hari/minggu/bulan....Sila layari pautan website http://www.facebook.com/groups/121936451231137

###Salam Peringatan dari Brigade Zameer Fisabilillah###
###Sila klik butang SHARE di bawah untuk share maklumat ini bersama rakan-rakan anda, apalah gunanya jika anda mendapat maklumat bermanfaat ini tetapi anda terlupa untuk menyebarkannya kepada orang ramai###
##Sila klik butang LIKE pada segala statement,nota,gambar,video,link dari Brigade Zameer Fisabilillah sebagai tanda bahawa anda telah habis melaksanakan tugas membaca dan bukti bahawa anda bukan seorang pemalas##
###ANDA HANYA DIBENARKAN POST LINK ASAL SAHAJA,DENGAN MENGEKALKAN LINK ASAL MILIK KAMI... ANDA HANYA DIBENARKAN KLIK BUTANG SHARE atau LETAKKAN LINK ASAL SUMBER SAHAJA sekiranya ingin mendedahkan maklumat ini.ANDA DILARANG MENGAMBIL MAKLUMAT KAMI DAN MELETAKKAN DI PAGE anda seumpama anda yang mencipta maklumat itu.Ingatlah,malaikat sedang memerhati dan mencatat amalan anda sekiranya anda melanggar syarat kami!###

*Notis Peringatan: Sepanjang anda membaca segala penulisan Brigade Zameer Fisabilillah ini, elakkan diri anda daripada terpengaruh dengan komen-komen dari insan yang dengki terhadap page Salam Peringatan Fisabilillah. Anda dinasihatkan supaya tabahkan hati anda daripada terpengaruh dengan dakwaan jijik segelintir pihak. *

*Berita TERKINI!!!Mengikut kajian yang dijalankan oleh Bahagian Kawalan Pasukan Perisikan BRIGADE ZAMEER FISABILILLAH,dianggarkan hampir 3 orang MERANA akibat kena BLOCK dari page ini setiap hari memandangkan mereka lebih suka kurang ajar BERBANDING BANYAK MEMBACA SEGALA TULISAN KAMI.Adakah anda hadir di sini utk menambahkan statistik itu?Cubalah jika berani..Dalam hanya 1saat,kami akan block anda tanpa anda diduga*

*Pasukan perisikan Brigade Zameer Fisabilillah akan memantau setiap komen demi mengelakkan golongan pendengki dan golongan pemalas hadir ke page ini.Anda semua tidak perlulah risau kerana kadangkala kami akan biarkan golongan pendengki komen jijik di page kami.Kemudian selepas 24 jam kami akan block golongan pendengki itu.Sila pastikan diri anda tidak terpengaruh dengan ajaran sesat yang disebarkan oleh golongan pendengki itu.Kebiasaannya,page kami ini akan dipantau oleh Unit Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah yang akan serta-merta block golongan pendengki dalam tempoh tidak sampai 24 jam.*

>>> PENGUMUMAN! Segala sesi soal jawab hanya di akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah, sila salurkan soalan bernas anda setelah bergelar ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah!!!Memandangkan bilangan insan yang LIKE page ini semakin meningkat saban hari, sukacitanya kami ingin memaklumkan kepada anda,sebarang sesi soal jawab boleh disalurkan menerusi mesej ke AKAUN RAHSIA KEDUA milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah.Perlu diingatkan bahawa hanya ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah yang telah berjaya memasuki ke akaun tersebut sahaja yang akan kami berikan tumpuan lebih. Bayangkan, page ini dikelolakan oleh Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah yang mempunyai bilangan seramai lebih 30 orang serta masing-masing sibuk dengan urusan lain dan kadangkala tidak selalu online. Jika difikirkan secara logik akal, sudah tentu kami tidak sempat menjawab soalan yang ditanyakan oleh lebih 9000 jiwa yang like page Salam Peringatan Fisabilillah ini. Maka ada baiknya, kami mewujudkan akaun rahsia kedua & akaun rahsia ketiga yang lebih sistematik,kepada sesiapa yang ingin bertanya soalan, sila pastikan anda telah mengikuti langkah-langkah untuk menjadi ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah serta sila beratur mengikut giliran anda sebelum memasuki akaun rahsia kedua kami.SETIAP ORANG BERHAK UNTUK BERTANYA,KAMI SUDI MELUANGKAN MASA MENJAWAB SOALAN ANDA DI AKAUN RAHSIA KEDUA...Kepada insan yang baru hadir & ternganga di sini,anda tidak layak memasuki AKAUN RAHSIA KEDUA kami kerana anda tidak membaca semua nota kami. Semoga anda TIDAK MELENGAHKAN MASA MEMBACA SEGALA TULISAN KAMI DARI AWAL HINGGA AKHIR sebelum tibanya hari tanpa teknologi.Kata-kata Brigade Zameer Fisabilillah bahawa teknologi bakal hancur mulai sekarang semakin terbukti hari demi hari. Anda TIDAK DIGALAKKAN hadir ke sini jika sekadar mahu GALAK komen jijik mengejar populariti!
>>> T.A.H.U.K.A.H ANDA? Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah berjaya membuatkan zionis kini terpaksa berfikir 1001kali sama ada zionis ingin mendelete segala page milik penuh Brigade Zameer Fisabilillah pada tahun 2013 ini atau membiarkan sahaja. Semenjak tahun 2010 lagi, page kami di delete zionis kerana dianggap membawa KAJIAN BODOH. Kini sudah tahun 2013, zionis terpaksa tunduk malu terdiam seribu bahasa tatkala pelbagai maklumat yang kami bentangkan pada tahun 2010 itu,semakin menjadi kenyataan bermula tahun 2011 sehingga kini. Paling mendebarkan jiwa anda semua ialah kajian kami semakin terbukti dan TIADA SATU PUN KATA-KATA KAMI PALSU. Seandainya zionis bertindak kolot dengan mendelete segala page Brigade Zameer Fisabilillah sudah tentu mengakibatkan diri mereka sendiri rugi kerana tidak dapat membaca maklumat harian Brigade Zameer Fisabilillah pada masa akan datang yang semakin mencengkam minda dan semakin terbukti pada tahun ini. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah tidak lagi hairan sekiranya page kami di delete kerana kami telah berpengalaman lebih 3 tahun dan lebih 3 page kami telah di delete zionis. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sememangnya telah membuat pelbagai persediaan dan strategi tercanggih seandainya page kami di delete oleh zionis dan kafir laknatullah. Buktinya semakin realiti tatkala page kami di delete zionis namun zionis masih tidak dapat delete akaun rahsia pertama dan akaun rahsia kedua kami sehingga kini (memandangkan mereka tidak tahu,mereka tidak layak memasuki akaun rahsia dan mereka bukanlah di kalangan bakal ahli serius yang kami cari). Kini Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah memiliki 4 page dan 4 website bernama “Salam Peringatan Fisabilillah, Ilmu Akhir Zaman, Ilmu Akhir Zaman 30 Juzuk, Fisabilillah Life 4 Islam". Maka para ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah tidak perlulah terlalu khuatir sangat seandainya 4 jenis page  kami bakal di delete zionis laknatullah kerana walau page ini di delete, kita masih boleh berinteraksi melalui mesej ke akaun rahsia kedua,masih mendapat perkhidmatan sms setiap hari dan masih kekal mendapat maklumat terkini dengan pantas. Walaupun sudah 3 page lama kami di delete zionis memandangkan Brigade Zameer Fisabilillah mempunyai pelbagai idea hebat,cetusan minda ke arah kesedaran dan Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda. Namun kami masih kekal wujud berdiri teguh dengan keizinan ALLAH SWT serta kami masih sentiasa hadir memberi peringatan termasuk membantu saudara-saudari memahami isu akhir zaman dengan lebih mendalam menerusi akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah yang hanya di kalangan ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah sahaja yang layak masuk setelah mengesahkan nombor keahlian. Jutaan terima kasih kepada mereka yang sentiasa rajin membaca kesemua tulisan Brigade Zameer Fisabilillah semenjak tahun-tahun lalu sehingga kini. Walaupun pada tahun 2010 page kami telah di delete zionis, namun kami masih berdiri teguh menyebarkan SALAM PERINGATAN dengan keizinan ALLAH SWT. Tentera kafir laknatulllah itu telah delete satu page kami pada oktober 2010,kemudian kami gantikan page baru,namun masih di delete zionis. Kini sudah tiga page kami di delete zionis dan kami bangun bangkit kembali dengan menggandakan page kami sejumlah EMPAT page dan EMPAT website sehingga ke hari ini.....Sekiranya pada tahun 2013 ini,zionis ingin delete kesemua page dan website kami,maka Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah akan MENINGKATKAN BILANGAN ANGGOTA SERTA MENGGANDAKAN BILANGAN PAGE KAMI DAN WEBSITE DUA KALI GANDA LEBIH BANYAK BERBANDING MASA KINI SEBAGAI PETANDA BAHAWA KAMI TIDAKLAH GENTAR terhadap pasukan zionis itu! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!!
>>>AMARAN! Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sememangnya telah membuat pelbagai persediaan dan strategi tercanggih seandainya page kami di delete oleh zionis dan kafir laknatullah. Buktinya semakin realiti tatkala page kami di delete zionis namun zionis masih tidak dapat delete akaun rahsia kami sehingga kini (memandangkan mereka tidak tahu,mereka tidak layak memasuki akaun rahsia dan mereka bukanlah di kalangan bakal ahli serius yang kami cari). Maka para ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah tidak perlulah terlalu khuatir sangat seandainya page "Salam Peringatan Fisabilillah" dan "Ilmu Akhir Zaman" di delete zionis laknatullah kerana walau page ini di delete, kita masih boleh berinteraksi melalui mesej ke akaun rahsia kedua,masih mendapat perkhidmatan sms setiap hari dan masih kekal mendapat maklumat terkini dengan pantas. Walaupun sudah 3 page lama kami di delete zionis memandangkan Brigade Zameer Fisabilillah mempunyai pelbagai idea hebat,cetusan minda ke arah kesedaran dan Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda. Namun kami masih kekal wujud berdiri teguh dengan keizinan ALLAH SWT serta kami masih sentiasa hadir memberi peringatan termasuk membantu saudara-saudari memahami isu akhir zaman dengan lebih mendalam menerusi akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah yang hanya di kalangan ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah sahaja yang layak masuk setelah mengesahkan nombor keahlian. Jutaan terima kasih kepada mereka yang sentiasa rajin membaca kesemua tulisan Brigade Zameer Fisabilillah semenjak tahun-tahun lalu sehingga kini. Salam Peringatan dari Brigade Zameer Fisabilillah...

PERHATIAN!!!Anda DIGALAKKAN membaca setiap maklumat yang kami berikan SEJAK DULU HINGGA KINI supaya anda lebih mudah memahami,Anda juga TIDAK DIGALAKKAN hadir ke sini jika berniat GALAK sekadar mahu MENGALAK komen jijik mengejar populariti. Buruk padahnya sekiranya anda mengganggu kententeraman insan yang sudah lama menetap di zon Brigade Zameer Fisabilillah.
Tiga Golongan Selepas Membaca NOTA BERMANFAAT Ini
Selepas anda membaca nota ini, anda berhak memilih anda golongan yang mana seperti tertera di bawah.Tiga golongan manusia selepas membaca artikel ini:

1) golongan yang suka share nota ini kepada semua MANUSIA
Sila klik butang share di bawah nota ini. Segala kandungan bermanfaat boleh diambil untuk sebaran umum,simpanan, dan sebagainya.Awas!!!Jangan sesekali kerana anda ingin mengejar populariti sehingga suka copy paste dan letakkannya sebagai nota hasil penulisan anda sedangkan bukannya anda yang menulis dan mengkaji dengan lebih mendalam nota ini.Ingatlah,ALLAH memerhati segala yang anda lakukan dan Allah mengetahui niat tersembunyi anda itu.ANDA HANYA DIBENARKAN POST LINK ASAL SAHAJA,DENGAN MENGEKALKAN LINK ASAL MILIK KAMI... ANDA HANYA DIBENARKAN KLIK BUTANG SHARE atau LETAKKAN LINK ASAL SUMBER SAHAJA sekiranya ingin mendedahkan maklumat ini.ANDA DILARANG MENGAMBIL MAKLUMAT KAMI DAN MELETAKKAN DI PAGE anda seumpama anda yang mencipta maklumat itu.Ingatlah,malaikat sedang memerhati dan mencatat amalan anda sekiranya anda melanggar syarat kami!
Anda umpama tanah. Walaupun hujan hanya turun seketika,anda telah memanfaatkannya sebaik mungkiin. Contohnya, tanah ini akan cepat-cepat mengambil manfaat dari air hujan yang turun sebentar tadi lalu menumbuhkan buah-buahan yang segar untuk kebaikan manusia sejagat.

2) golongan yang suka membantah ayat Al-Quran dan As-Sunnah
Golongan ini suka membantah sesuka hati seolah-olah dia sahaja yang betul. Padahal tanpa dia sedari, kadangkala dia bercakap secara membantah.Ingatlah,perselisihan itu akhirnya akan membawa kecelakaan kepada diri anda sendiri. Apa yang pasti,JANGAN SESEKALI MENOLAK AL-QURAN AS-SUNNAH DALAM KEHIDUPANMU, rajinkanlah dirimu mendekatinya sebelum kamu diiringi ke pusara....JANGAN SESEKALI MENOLAK AL-QURAN DAN AS-SUNNAH DALAM KEHIDUPANMU...(hendak baca huraian lebih lanjut,sila baca sepenuhnya info pada page ini)
 Anda seumpama batu-batuan dan pasir.Walaupun hujan selalu turun, namun tidak ada apa-apa perubahan yang berlaku. Batuan tadi tetap kekal sebagai batuan serta tidak menumbuhkan sesuatu yang bermanafaat seperti buah dan sebagainya.

3)golongan yang masuk telinga kanan,keluar telinga kiri
Golongan ini akan memudaratkan dirinya sendiri tanpa dia sedari. Golongan ini walaupun tidak menentang Dakwah Islamiyyah itu contohnya, namun kehadiran mereka juga seolah-olah tidak dirasai oleh masyarakat, kerana mereka menjadi golongan yang tidak ada sensitiviti dan kesedaran untuk membangunkan ummah dengan wasilah Islam yang syumul.Ingatlah,anda boleh komen setiap statement dan nota kami,asalkan komen anda adalah komen motivasi bukannya komen yang bersifat membantah atau komen yang dikategorikan lari dari topik seperti yang telah berlaku sebelum ini.
Anda di ibaratkan seperti air kolam yang bertakung. Keadaan air ini tetap kekal sebagai air dan tidak membuahkan apa-apa hasil yang lain. Apabila hujan turun, air tadi hanyalah akan bertambah, namun tidak ada apa-apa perubahan yang berlaku.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...